DAS:n palveluneuvoja katsoo kameraa hymyillen
Yhteystiedot

Yhteystiedot

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu hoitaa asuntohakemuksiin, asuntotarjouksiin, vuokrasopimuksiin, asukaslaskutukseen ja asukkaiden palveluihin liittyviä asioita.

Puhelinpalvelu on avoinna arkisin klo 12-16.

Asukkaiden asiointi 24/7 sähköisesti asukkaan sivujen kautta. 

puh. 020 7699 180 
e-mail: dasaspa(at)das.fi

Asiakaspalvelun henkilökunta

  • Veera Välitalo, palveluneuvoja
  • Marjo Kestilä, palveluneuvoja
  • Jenni Keränen, asumisneuvoja

DASin toimisto

Käyntiosoite: Yliopistonkatu 21 (DAS Kelo)

Avoinna:

  • ma - ti ja to - pe klo 12-15
  • ke klo 12-16

Kuukauden ensimmäisenä arkipäivänä toimisto on avoinna klo 9-16.  

Muistathan ottaa mukaan henkilökortin/passin/ajokortin tms. mukaan noutaessasi avaimia.

Avaimien palautus

Avaimet palautetaan kirjekuoressa DASin toimiston aukioloaikojen ulkopuolella postilaatikkoon, osoitteessa DAS Kelo, Yliopistonkatu 21 (yliopiston puoleinen pääty). Kirjoita oma nimesi kuoren päälle.

Muussa asioinnissa voit käyttää myös sähköisiä lomakkeita ja sähköpostiosoitetta dasaspa@das.fi.

Huoltopalvelu

Kaikki kiireettömät vikailmoitukset 24/7 sähköisellä vikailmoituslomakkeella

DASilla huollon ja kunnossapidot hoitavat yhteystyökumppanimme.
Talojen päivittäishuolto, kiinteistöjen ja niiden laitteiden valvonta ja muuttotarkistukset on jaettu alueittain:

 

Alltime-yrityslogo

Asemarinne, Ounasvaara ja Rovala: Alltime Oy,  puh. 010 5833 050

Puhelun hinta on kiinteän verkon ja matkapuhelinverkon liittymästä 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min (sis. alv. 24%), myös jonotusajalta.
Ulkomailta soitettaessa paikallisen operaattorin hinnaston mukaisesti.

 

Rantavitikka ja Anninportti: Lassila & Tikanoja Oy,  p. 010 6365 000

Puhelun hinta on oman liittymäsi matkapuhelu- tai paikallisverkkomaksu, myös jonotusajalta.
Ulkomailta soittaessa hinta on sama kuin puhelun hinta Suomeen.

Tutustu asuntoihin ja hae asumaan