30.4.2021

Asiakastyytyväisyyttä mitattiin maaliskuussa

asiakastyytyväisyyskysely

94,3% suosittelee DASia kaverille

Kiitämme kaikkia kyselyyn vastanneita ja toivomme, että asukkaat jatkossakin vastaisivat asukaskyselyyn innokkaasti, jotta saamme tärkeää tietoa asukkaiden tyytyväisyydestä tai tyytymättömyydestä toimintaamme. Vastausprosentti oli tänä vuonna 26 %.

Erityisen tyytyväisiä olitte asuntojen hintatasoon, sijaintiin ja asunnon hakemisen helppouteen. Toiveenanne oli pintaremonttia asuntoihin ja parempaa lämpötilan hallintaa. Vastauksissanne jätteiden lajittelumahdollisuutta pidettiin hyvänä asiana, siitä olemme DASilla todella iloisia, että ympäristöystävällisyys on teille tärkeää. Jotta kierrätys sujuisi vieläkin paremmin, toiveissanne on isompia jäteastioita ja tyhjennysvälien lyhentämistä.

Kyselyn vastausten perusteella arvioimme ja kehitämme vikailmoitusten käsittelyprosessia sekä asiakaspalvelun vasteaikoihin liittyviä asioita. Lisäksi arvioimme ja kehitämme yhdessä yhteistyökumppaniemme kanssa kiinteistöjen ylläpitoon ja huoltoon liittyviä asioita.

Jaa sivu

Lue myös nämä

4.8.2023 DASin asiakastyytyväisyyskysely uudistuu!

Aloitamme DASilla ensi viikolla uudenlaisen kuukausittaisen asiakastyytyväisyyskyselyn toteuttamisen yhteistyössä Buennon kanssa.

Uusi asiakastyytyv...

20.5.2022 Customer satisfaction inquiry was done again on February

Thank you for the feedback!

Thank you for the tenants who answered the inquiry. Your opinions about matters that are great or not so good at DAS are ...

Tutustu asuntoihin ja hae asumaan